Reklamácia - postup a formulár
Ďakujeme za nákup na stránke www.topanockymoje.sk. V prípade, ak ste si zakúpili u nás tovar a na tovare sa objavila vada, ale výrobok je v záruke, môžete daný tovar reklamovať. Prosím postupujte nasledovne:
1. Prosím vyplňte nižšie uvedený Formulár na reklamáciu v prípade záujmu o reklamáciu tovaru. Prosím spolu s Formulárom nám zašlite aj kópiu faktúry alebo dokladu o kúpe, ktorý slúži aj ako záručný list.
V prípade reklamácie si môžete stiahnuť tento formulár na reklamáciu tovaru:
Formulár na reklamáciu
Tento formulár môžete zaslať na náš email: info@topanockymoje.sk alebo ho zaslať spolu s tovarom (viď. bod 2).
2. Zároveň je kupujúci povinný reklamovaný tovar zaslať poštou na adresu predávajúceho: Ing. Renáta Sokoliová - MINAVI, Partizánska 1148/34, 07801 Sečovce alebo doručiť osobne na adresu predajne predávajúceho: Topánočky moje, Obchodná 1780/64, 07801 Sečovce.
Pri reklamácii má byť tovar očistený. Dvojročná záruka sa týka výrobných vád a vád materiálu (napr. rozlepovanie, rozpárané švy, nefunkčné suché zipsy, rozpraskaný materiál....). Pri škodách spôsobených opotrebením (ako mechanické poškodenie, napr. prepichnutie, okopanie, ošúchanie,...) sa záruka nevzťahuje a reklamácia bude zamietnutá podľa Všeobecných obchodných podmienok a reklamačného poriadku firmy. Bližšie informácie o reklamáciách sú uvedené v našich Všeobecných obchodných podmienkach a reklamačnom poriadku uverejnených na príslušnej podstránke nášho internetového obchodu TU.
K tovaru je potrebné priložiť už spomínaný dokument - Formulár (ak nebol zaslaný emailom alebo poštou skôr).
3. Reklamácia bude vybavená v zákonom stanovej lehote. V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na: info@topanockymoje.sk alebo na tel.č.: +421 948184312.