Odstúpenie od zmluvy
V prípade, ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo na jeho vrátenie bez udania dôvodu, teda na odstúpenie od zmluvy v lehote 14 dní od prevzatia tovaru. V tomto prípade postupujte prosím nasledovne:
1. Zašlite nám prosím Vaše odstúpenie od zmluvy najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru. Odporúčame tiež priložiť kópiu faktúry alebo dokladu o kúpe. Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť jednoznačným vyhlásením písomnou formou (emailom, listom zaslaným poštou alebo poštou spoločne so zasielaným tovarom) napríklad aj prostredníctvom nižšie uvedeného formulára na odstúpenie od zmluvy zaslaného na náš email: info@topanockymoje.sk alebo zaslaného spolu s tovarom (viď. bod 2).
V prípade odstúpenia od zmluvy si môžete stiahnuť tento formulár na odstúpenie od zmluvy - vrátenie tovaru:
Formulár na odstúpenie od zmluvy - vrátenie tovaru
2. Zároveň je kupujúci povinný tovar zaslať poštou na adresu predávajúceho: Ing. Renáta Sokoliová - MINAVI, Partizánska 1148/34, 07801 Sečovce alebo doručiť osobne na adresu predajne predávajúceho: Topánočky moje, Obchodná 1780/64, 07801 Sečovce. Tovar prosím zasielajte spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení a pod. a v neporušenom stave. Odporúčame tovar zasielať zabalený v pôvodnom obale. Dôkladným zabalením zamedzíte poškodeniu počas prepravy. Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.
K tovaru je potrebné priložiť už spomínaný dokument - Formulár (ak nebol zaslaný emailom alebo poštou skôr).
Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.
JEDNODUCHÉ VRÁTENIE TOVARU CEZ ZÁSIELKOVŇU:
Pri odstúpenie od zmluvy môžete na zaslanie tovaru späť k nám využiť aj službu Zásielkovne. Teda zabalený balíček spolu s formulárom jednoducho prinesiete na Vami vybranú pobočku Zásielkovne. Zadáte im naše ID na vrátenie zásielok a oni do systému zapíšu Vaše meno a priezvisko, vytlačia štítok na balíček a zásielku od Vás prevezmú. Vytlačia Vám aj potvrdenie o podaní zásielky s číslom, na základe ktorého môžete sledovať, kde sa vrátená zásielka nachádza. O nič sa teda nestaráte, len zabalený balíček podáte na pobočke Zásielkovne. Na pobočke Zásielkovne neplatíte nič. Poplatok za túto službu vo výške 1,60 Eur Vám následne odrátame zo sumy, ktorú Vám vrátime.
Naše ID pre spätné zaslanie zásielok cez Zásielkovňu je: 94528419
3. Predávajúci je povinný po splnení uvedených podmienok bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy a doručenia tovaru alebo preukázania zaslania tovaru späť predávajúcemu, vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.
Predávajúci však nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktorý si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Bližšie informácie o odstúpení od zmluvy sú uvedené v našich Všeobecných obchodných podmienkach a reklamačnom poriadku uverejnených na príslušnej podstránke nášho internetového obchodu TU.
Na vrátený tovar následne vystavíme dobropis. Sumu v ňom uvedenú Vám vrátime rovnakým spôsobom, aký ste použili pri svojej platbe alebo spôsobom, na ktorom sa dohodneme, resp. ktorý ste uviedli v Odstúpení od zmluvy.